Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S přesvědčeným komunistou se nelze milovat. Komunista s komunistkou se sice milovat mohou, ale pokud nenajdou donátora, nebo přestanou krást, tak oba zemřou.

1 1
možnosti

S oblibou zde napíšu - Že za celý svůj život, jsem ještě nepotkal levicovo- nedej bože komunistického zaměřeného člověka, který by reálně konal ! Myšleleno , aby založil svou firmu, dal lidem benefity, mzdy, dovolenou navíc ap. Pouze žvanilové , vesměs neúspěšní lidé. Fascinoval mne i v práci zavilý odborář - autobusář, který neměl svěřenou techniku v pořádku. Pravil, že nemá čas, musí běžet na stravní komisi, kde jedná i o mé blaho ! (Sezení samozřejmě za prachy). Asi to tedy bude o hodnotách - jistě, i city se mohou vplést. Opravdu, si nedovedu představit, že např. v manželství muž pravou rukou koná a žena tou levou dume ... :-)

0 0
možnosti

Krásně napsaný blogR^, který v tomto čase působí tak nějak lidsky v záplavě nenávistných a urážlivých článků, dehonestujícíh příznivce té či oné strany (kandidáta). Politika, tím spíš z křesla prezidenta má na naše životy jen pramalý vliv a člověk by si měl užívat života a lidí, neb těch opravdových problémů, které se nás přímo dotýkají (a určitě jím není volba prezidenta) je v našem životě víc než dost...

2 1
možnosti

Ti, kteří např. na facebooku třídí své přátelé podle politických názorů, by si měli uvědomit, že politika je jenom jeden aspekt a důležitý asi jako hudební žánr nebo oblíbené jídlo.

Mažete přátelé, kteří poslouchají dechovku? Jdou raději do divadla než do přírody? Zalévají každé jídlo kečupem? Pak nejspíš skončíte se svým správným světonázorem sami. :-)

2 0
možnosti

Milá autorko! Nesouhlasím. Nedovedu si představit, že bych žil se ženou, která by byla přesvědčenou komunistkou. Ono to cukrů cukrů jednou pomine. A o čem se pak budete bavit? Dá se žít s člověkem, který žije svými iluzemi a reálné myšlení se mu vyhýbá? Nedovedu si to představit! Snad pokud bych žil jako singel, tak bych to těch pár minut vydržel, ale po pomilování by musela jít. A komunisti jsou divní fanatici, pokud to myslí vážně!

:-)

6 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Já jsem zakládal ODS v malém, ale již od počátku jsem vnímal, že teorie nesouvisí s praxí, že nejde o pravicovou stranu de facto. Jsem už takový, mohl jsem se mít dobře, ale já jsem vystoupil za dva roky. Ano, vážím si svobody! A když dnes slyším Petra Fialu, jak odmítá vládní odpovědnost, lže a lže o Andreji Babišovi a jak se ho bojí, jsem rád, že se stranou ODS nemám nic společného!

2 1
možnosti

J53a53n 83B71u34r18i45a62n

22. 1. 2018 13:39

Jenže volič či podporovatel komunistů je buď neinformovaný nebo prospěchář či zločinec.

Komunistická ideologie je totiž zločinná - jednou z jejich tezí je třídní boj, kdy ta správná třída i třeba fyzicky potře třídy nepřátelské.

A lidé buď o tom neví (to jsou ti neinformovaní),

nebo je jim to jedno (to jsou ti prospěcháři),

nebo to potírání nepřítele dělají či dělali - to jsou ti zločinci.

5 0
možnosti

Komunisti svůj třídní boj živí závistí a nenávistí. A tomu se normální slušný člověk vyhne! :-)

3 0
možnosti

Děsně jsme se rafly se švagrovou, dva dny po prvním kole jsme spolu nemluvily. Naštěstí nejsme úplně b..é, zasmály jsme se a už je to dobré. Teď pošupajdíme do druhého kola.[>-]

((Ať Vám to teď vychází .;-)))

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

V prvních větách je stopro pravda,tak jsem to zažíval s VK a ODS taky, než přišlo vystřizlívení. Bohužel mě láska v politickém hábitu neoslovila a tak zde mé zkušenosti končíR^.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS