Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

naprosto chápu-sousedka tím trpěla také-kdysi silná veselá schopná ženská a během krátké doby z ní byla troska-moc smutné:-/

0 0
možnosti

Ani nevite, jak Vam rozumim ... drzim palceR^

0 0
možnosti

S tím zlým haj...m Alzheimerem bojovala i moje maminkaVVV

Před devíti roky dobojovala a mě je po čtení;-(

Držím palečky.

1 0
možnosti
Foto

Jak já Vám rozumím. Moje maminka bojovala s touto nemocí devět let. Myslím si, že tím, že jsme je nechaly v domácí péči, tak se dožily. Bylo to velmi smutné, ale někdy si říkám, že to je boží nemoc, i když se říká, že je to ďábelská nemoc. Někdy ty maminky se už na nás nemohou dívat, na naše starosti. Díky za hezký článek.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Kateřino, teď už vím, že víte jaké to je a jak se asi cítím....

0 0
možnosti

Na vecirku ne, ale par let jsem navstevoval bratra ktery byl v jednom domove se zvlastni peci na krasnem miste na sazave. To misto bylo opravdu krasne, to ostatni moc smutne.

2 0
možnosti
Foto

Straně smutné a prožívám to už podruhé...

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS